MAX Media Producties kiest deKenners B.V. voor exclusieve advertentieverkoop in 2025

deKenners B.V.

MAX Media Producties, uitgever van MAX Magazine, heeft een exclusieve samenwerking gesloten met saleskantoor deKenners B.V., opgericht door Paul de Kock van Leeuwen, voor alle advertentieverkoop in 2025. Naast het wekelijkse tijdschrift vallen ook de website, sociale media en het ledenblad van Omroep MAX onder deze overeenkomst.

MAX Magazine richt zich, net als Omroep MAX, op een iets oudere doelgroep en heeft een oplage van ruim 250.000 exemplaren. Voor 2025 zijn 48 edities gepland, waaronder vijf gecombineerde uitgaven met het ledenblad van Omroep MAX (oplage 460.000) en vijf dubbelnummers. Roularta blijft de advertentieverkoop voor de resterende uitgaven van 2024 verzorgen.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
nrc

Kennismaken met…

Image of Juliette Eijsvoogel
Juliette Eijsvoogel
Sales Manager - Agencies & Commercial Development bij Bol - bol retail media
In drie woorden: Enthousiast, sociaal, doorzetter
cup of coffee
Een zwarte straffe bak en af en toe een cappuccino
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.