Mr. Friendly, urinoir met advertentiemogelijkheden

Mr. Friendly, urinoir met advertentiemogelijkheden

Per april jl. verzorgt Mannenmedia de advertentieverkoop van de beeldschermen van het urinoir ‘Mr.Friendly’ van TwinSight Media. Door middel van een sensor worden er alleen advertenties afgespeeld indien er daadwerkelijk een persoon voor het urinoir staat. Mr.Friendly hangt op locaties zoals horeca, sportverenigingen, theaters etc. Afhankelijk van je doelgroep kun je kiezen waar en wanneer je wilt adverteren. De bereikcijfers liggen tussen de 1.500.000 en 2.000.000 bekeken video’s per maand.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.