Magazine STIEF m/v van Jo Publish

Magazine STIEF m/v van Jo Publish

Jo Publish heeft 11 januari jl. het magazine STIEF m/v gelanceerd. Een praktische gids voor stiefouders. Hoe ga je om met de ex, in hoeverre kun en mag je je bemoeien met de opvoeding van de kinderen van je lief, wie krijgt de grootste kamer, et cetera. Dat soort vragen steken vroeg of laat de kop op als je een samengesteld gezin wordt. STIEF m/v verschijnt 4x per jaar in een oplage van 8.000 exemplaren en wordt verspreid via ca. 2.500 verkooppunten in Nederland. De kosten voor een 1/1 advertentie FC bedragen 1.250 euro.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.