LINDA.meiden is vernieuwd

LINDA.meiden

LINDA.meiden, gericht op millenials en Gen Z, gaat zich meer focussen op online content, een nieuwe app en vanaf juni 2024 een betaald digitaal abonnement. Het magazine verschijnt voortaan 4 keer per jaar in plaats van 6 keer. Het formaat is vanaf 26 maart groter en dikker dan voorheen.

De doelgroep van LINDA.meiden brengt steeds meer tijd online door, en daarom stemt de redactie de contentstrategie af op deze ontwikkeling door het digitale aanbod van het merk uit te breiden. Hoewel het fysieke magazine nog steeds een kernonderdeel vormt, legt LINDA.meiden de nadruk nu meer op het aanbieden van online content. Het streven is om een online platform te ontwikkelen dat jongeren aantrekt met een scala aan verhalen, video's, interviews en podcasts die amusement, reflectie of emotie bieden, verrijkt met exclusieve aanbiedingen en toegang tot speciale evenementen.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Wouter Rusius
Wouter Rusius
Senior Media Adviseur | Media bureaus bij Jumbo Retail Media
In drie woorden: Samen, Ondernemen, Winnen. Dit zijn 3 woorden die het Jumbo DNA uitdragen en die passen goed bij mij als persoon.
cup of coffee
Ik drink maximaal 1 kop koffie per dag en dan bij voorkeur een lekker zwart bakkie!
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.