Lifestylemagazine zorgsector 'FLOOR' verhoogt verschijningsfrequentie

Lifestylemagazine zorgsector 'FLOOR' verhoogt verschijningsfrequentie

Tijdschriften weerspiegelen wat er in de maatschappij speelt; 'schrift van de tijd'. Het is dan ook niet verwonderlijk dat er meer aandacht is voor het werk van verpleegkundigen en verzorgenden. In het lifestyle magazine FLOOR vertellen mensen uit de zorgsector met trots over hun vak. Verhalen van collega's uit alle zorgsectoren. FLOOR verschijnt dit jaar voortaan 4x per jaar in plaats van 2x per jaar. De titel wordt uitgegeven door Nieuwe Unie '91 en advertentie exploitatie wordt verzorgd door De Media Collega's.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.