Lancering van nieuw netwerk door Ocean Outdoor: City Entrance

Ocean Outdoor: City Entrance

Ocean Outdoor heeft een nieuw netwerk gelanceerd gericht op de prominente forenzensteden van Nederland, genaamd City Entrance. Dit netwerk biedt met 58 digitale en traditionele schermen rondom steden als Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Eindhoven de mogelijkheid voor merken om hun zichtbaarheid te vergroten. Deze schermen zijn strategisch geplaatst bij belangrijke stadspoorten en verkeersaders.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's

Kennismaken met…

Image of Roel  van Veen
Roel  van Veen
Directeur eigenaar bij Het Communicatie Collectief
In drie woorden: Loyaal, afspraak is afspraak, empathisch. Aanvulling: Eén: respect en empathie. Twee: niet oordelen en veroordelen. Dat zijn de twee oevers waartussen het leven stroomt.
cup of coffee
Geen idee. Ik heb nog nooit koffie gedronken.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.