Kompas Publishing neemt Hi Label over

Kompas Publishing neemt Hi Label over

Kompas Publishing heeft de resterende aandelen van Hi Label verworven en is daarmee volledig eigenaar van het mediabedrijf. Eerder, in juni 2024, nam Kompas al een meerderheidsbelang. De overname past binnen de uitbreiding van het portfolio in het lifestylesegment.

Hi Label exploiteert titels als MAN MAN, FEM FEM, Girlscene, Pure Luxe, F1Max en Gewoonvoorhem.nl. Deze merken richten zich op thema’s als mode, verzorging, autosport en luxe, en bedienen doelgroepen van (jonge) mannen en vrouwen.

De redacties van Hi Label en Kompas Publishing worden geïntegreerd. De combinatie van content- en campagnestructuren moet leiden tot een eenduidiger aanbod binnen het netwerk. Ook vergroot de overname het bereik voor geïntegreerde campagnes via display, video en social media.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's

Kennismaken met…

Image of Roel  van Veen
Roel  van Veen
Directeur eigenaar bij Het Communicatie Collectief
In drie woorden: Loyaal, afspraak is afspraak, empathisch. Aanvulling: Eén: respect en empathie. Twee: niet oordelen en veroordelen. Dat zijn de twee oevers waartussen het leven stroomt.
cup of coffee
Geen idee. Ik heb nog nooit koffie gedronken.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.