Kleuterzaken: nieuw tijdschrift voor kleuterprofessionals

Kleuterzaken

Op 3 april 2024 is 'Kleuterzaken' gelanceerd, een nieuw tijdschrift gericht op onderwijsprofessionals die met kleuters werken. Het magazine biedt een mix van theoretische inzichten en praktische informatie, bedoeld voor directe toepassing in de klas. Met een specifieke focus op de circa 35.000 kleuterprofessionals in Nederland, waaronder kleuterleerkrachten en onderbouwcoördinatoren, voorziet 'Kleuterzaken' in de vraag naar gespecialiseerde kennis binnen dit vakgebied. Het blad verschijnt in 2024 vier keer per jaar en vanaf 2025 vijf keer per jaar. Het wordt uitgegeven door Instondo B.V., die ook de advertentieverkoop verzorgt.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Judith Koop
Judith Koop
Sr. PR & IM Manager bij Publicis
In drie woorden: Avontuurlijk, gestructureerd en enthousiast
cup of coffee
Cappuccino Decafe

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.