Kek Mama gaat over op kwartaaluitgaven en focust op digitaal platform

Kek Mama

De maandelijkse glossy Kek Mama verandert per 1 januari 2024 haar frequentie naar vier keer per jaar. Elk kwartaal verschijnt een extra dikke special met daarin verhalen en columns zoals de lezers van het merk gewend zijn. Deze vier exemplaren zijn zowel in de losse verkoop verkrijgbaar als via een abonnement. De advertentieverkoop wordt verzorgd door FamilyBlend. Kek Mama en haar moederbedrijven FamilyBlend en Kompas Publishing maken hiermee de strategische en duurzame keuzekeuze zich meer te focussen op het groeiende online platform KekMama.nl.


  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Budi González de Chaves
Budi González de Chaves
medeoprichter bij Bijvoorkeur
In drie woorden: Alles of niets.
cup of coffee
Cappuccino havermelk. Geen dichtgetikte grachtengordelhipsteryup. Mijn lichaam houdt niet zo van lactose.
Media database & analytics

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.