Jongbelegen: antitruttig voor 48plussers

Jongbelegen: antitruttig voor 48plussers

Ripple Media lanceert Jongbelegen.nu, een nieuw online magazine voor 48plussers die alles uit het leven willen halen. Jongbelegen bevat een mix van karakteristieke portretten, korte verhalen en inspirerende artikelen over alle dingen die het leven leuker en makkelijker maken. Ripple Media heeft ervoor gekozen om geen onrustige display banners op het magazine te tonen. Adverteerders kunnen hun producten of diensten in lijn met de uitstraling van het magazine aanbieden in de vorm van een advertorial. De kosten voor een losse advertorial met een looptijd van een week bedragen 500 euro. Meer uitgebreide mogelijkheden zijn te vinden in Retriever.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.