JCDecaux dominant in Rotterdam door binnenhalen RET contract

JCDecaux dominant in Rotterdam door binnenhalen RET contract

Door de aanwinst van het RET contract beschikt JCDecaux per april 2017 over vrijwel alle buitenreclame-typen in Rotterdam. Naast mupi's en het digitale netwerk métropole, bestaat het productaanbod in Rotterdam nu ook uit abri's, trams, bussen, vitrines in metrostations en A3-frames in de bussen en metro’s. Met de inzet van 390 abri-vlakken kan nu ruim 75% van de bevolking en het groeiende aantal bezoekers van deze dynamische stad worden bereikt.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's

Kennismaken met…

Image of Roel  van Veen
Roel  van Veen
Directeur eigenaar bij Het Communicatie Collectief
In drie woorden: Loyaal, afspraak is afspraak, empathisch. Aanvulling: Eén: respect en empathie. Twee: niet oordelen en veroordelen. Dat zijn de twee oevers waartussen het leven stroomt.
cup of coffee
Geen idee. Ik heb nog nooit koffie gedronken.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.