HP/De Tijd introduceert glopinie ZUS

HP/De Tijd introduceert glopinie ZUS

6 december 2016 verschijnt het nieuwe tijdschrift ZUS by HP/De Tijd bij uitgeverij Audax Publishing. Deze nieuwe titel wordt omschreven als een glopinie, een glossy opinieblad. ZUS richt zich op vrouwen en schrijft over politiek en samenleving, kunst en cultuur en wetenschap. Aan de orde komen onder andere een lijst van de meest invloedrijke vrouwen, een uitgebreid kunstkatern en het onderwerp vrouwen & wetenschap. Het eerste nummer heeft een introductieoplage van 190.000 exemplaren. De reguliere oplage is 40.000 exemplaren. ZUS verschijnt 6x per jaar. Kosten voor 1/1 FC bedragen 4.950 euro.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Rob Beijersbergen
Rob Beijersbergen
Commercieel directeur Qmusic & JOE bij DPG Media
In drie woorden: gedreven, loyaal & sportief
cup of coffee
zwart en op zaterdagochtend cappuccino

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.