HP/De Tijd introduceert glopinie ZUS

HP/De Tijd introduceert glopinie ZUS

6 december 2016 verschijnt het nieuwe tijdschrift ZUS by HP/De Tijd bij uitgeverij Audax Publishing. Deze nieuwe titel wordt omschreven als een glopinie, een glossy opinieblad. ZUS richt zich op vrouwen en schrijft over politiek en samenleving, kunst en cultuur en wetenschap. Aan de orde komen onder andere een lijst van de meest invloedrijke vrouwen, een uitgebreid kunstkatern en het onderwerp vrouwen & wetenschap. Het eerste nummer heeft een introductieoplage van 190.000 exemplaren. De reguliere oplage is 40.000 exemplaren. ZUS verschijnt 6x per jaar. Kosten voor 1/1 FC bedragen 4.950 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
NRC

Kennismaken met…

Image of Emilie Kars
Emilie Kars
Media Adviseur bij Dutch Health Hub/ Jaarbeurs
In drie woorden: energiek, bevlogen, creatief
cup of coffee
met melk
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.