Horecanetwerk Centercom via programmatic beschikbaar

Horecanetwerk Centercom via programmatic beschikbaar

Naast het digitale Supermarktennetwerk en de digitale billboards langs de weg (Bereik), is nu ook het volledige digitale Horecanetwerk (ArtScreens) van Centercom beschikbaar via programmatic buying. Hiermee kunnen adverteerders nog creatiever en flexibeler omgaan met campagnes. Eerder stelde Centercom al het Supermarktennetwerk (SmartScreens) beschikbaar via programmatic buying.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Thomas Timmermans
Thomas Timmermans
Head of mediasales FD Business bij FD Business is onderdeel van FD Mediagroep
In drie woorden: Vrolijk, open en gedreven.
cup of coffee
Bij voorkeur decaf met een een beetje melk. En erbij een heerlijk stuk pure chocolade met hele hazelnoten. Man, dat is genieten!
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.