Horecanetwerk Centercom via programmatic beschikbaar

Horecanetwerk Centercom via programmatic beschikbaar

Naast het digitale Supermarktennetwerk en de digitale billboards langs de weg (Bereik), is nu ook het volledige digitale Horecanetwerk (ArtScreens) van Centercom beschikbaar via programmatic buying. Hiermee kunnen adverteerders nog creatiever en flexibeler omgaan met campagnes. Eerder stelde Centercom al het Supermarktennetwerk (SmartScreens) beschikbaar via programmatic buying.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.