Hitkrant van tweewekelijks naar 6x per jaar

Hitkrant van tweewekelijks naar 6x per jaar

Hitkrant verandert haar focus naar social en online en verschijnt in print voor het laatst in de huidige twee-wekelijkse vorm op 28 maart 2017. Omdat Hitkrant dan precies veertig jaar bestaat wordt dit gevierd met een extra dikke 'Fab Forty special', inclusief vernieuwde website en app. Daarna verschijnt de titel 6x per jaar als een speciale uitgave met extra veel posters die de lezeressen zelf kunnen uitkiezen. Hitkrant wordt uitgegeven door ZPRESS Young.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Olivier Fornier
Olivier Fornier
Head of PLUS Retail Media bij PLUS Retail
In drie woorden: Energiek, loyaal en doener.
cup of coffee
Cortado met koffiebonen van de PLUS
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.