Hitkrant van tweewekelijks naar 6x per jaar

Hitkrant van tweewekelijks naar 6x per jaar

Hitkrant verandert haar focus naar social en online en verschijnt in print voor het laatst in de huidige twee-wekelijkse vorm op 28 maart 2017. Omdat Hitkrant dan precies veertig jaar bestaat wordt dit gevierd met een extra dikke 'Fab Forty special', inclusief vernieuwde website en app. Daarna verschijnt de titel 6x per jaar als een speciale uitgave met extra veel posters die de lezeressen zelf kunnen uitkiezen. Hitkrant wordt uitgegeven door ZPRESS Young.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.