Hearst wijzigt formaten van vijf titels

Hearst wijzigt formaten van vijf titels

Hearst Netherlands voert per januari 2021 een groot aantal formaatwijzigingen door. Het gaat om de printtitels Harper’s Bazaar, Esquire, Runner’s World, Bicycling en Cosmopolitan. Alle nieuwe formaten, inclusief uiteraard alle andere relevante gegevens voor je media-/communicatieplan zoals verschijningsdagen, tarieven, reserveringstermijnen en aanleverdata, vind je in Retriever.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Margriet Huisman
Margriet Huisman
Global Account Manager  bij Hearst
In drie woorden: Verbinder, Positief, Sociaal en Loyaal.
cup of coffee
Cappuccino met kokosmelk (iced in de zomer)
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.