Hearst Magazines Netherlands verder als Hearst Netherlands

Hearst Magazines Netherlands verder als Hearst Netherlands

Uitgever Hearst Magazines Netherlands gaat per 1 juli jl. verder onder de merknaam Hearst Netherlands. De verandering gaat gepaard met de introductie van een nieuw logo. Met deze naamswijziging profileert Hearst Netherlands zich meer als 360 graden uitgever en komt de crossmedialiteit van het bedrijf beter tot uiting. Hearst Netherlands richt zich op het high-end segment en is onder andere uitgever van de merken Elle, Esquire en Quote.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
kerstkaart 2025
Summit Retail Media Group

Kennismaken met…

Image of Bram Endedijk
Bram Endedijk
Journalist en host NRC Vandaag bij NRC
In drie woorden: Probéér en relativeer!
cup of coffee
Twee cappuccino's per dag, nooit één, nooit drie, altijd twee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.