Hearst Magazines Netherlands verder als Hearst Netherlands

Hearst Magazines Netherlands verder als Hearst Netherlands

Uitgever Hearst Magazines Netherlands gaat per 1 juli jl. verder onder de merknaam Hearst Netherlands. De verandering gaat gepaard met de introductie van een nieuw logo. Met deze naamswijziging profileert Hearst Netherlands zich meer als 360 graden uitgever en komt de crossmedialiteit van het bedrijf beter tot uiting. Hearst Netherlands richt zich op het high-end segment en is onder andere uitgever van de merken Elle, Esquire en Quote.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Wouter Rusius
Wouter Rusius
Senior Media Adviseur | Media bureaus bij Jumbo Retail Media
In drie woorden: Samen, Ondernemen, Winnen. Dit zijn 3 woorden die het Jumbo DNA uitdragen en die passen goed bij mij als persoon.
cup of coffee
Ik drink maximaal 1 kop koffie per dag en dan bij voorkeur een lekker zwart bakkie!
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.