Hearst Magazines Netherlands verder als Hearst Netherlands

Hearst Magazines Netherlands verder als Hearst Netherlands

Uitgever Hearst Magazines Netherlands gaat per 1 juli jl. verder onder de merknaam Hearst Netherlands. De verandering gaat gepaard met de introductie van een nieuw logo. Met deze naamswijziging profileert Hearst Netherlands zich meer als 360 graden uitgever en komt de crossmedialiteit van het bedrijf beter tot uiting. Hearst Netherlands richt zich op het high-end segment en is onder andere uitgever van de merken Elle, Esquire en Quote.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's

Kennismaken met…

Image of Willem-Albert Bol
Willem-Albert Bol
Country Director  bij Azerion Nederland
In drie woorden: Gedreven, blij, nimmer saai
cup of coffee
Liefst een cappuccino ... en heel stout (volgens Italianen) ook na 12.00 uur
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.