Hearst Magazines Netherlands verder als Hearst Netherlands

Hearst Magazines Netherlands verder als Hearst Netherlands

Uitgever Hearst Magazines Netherlands gaat per 1 juli jl. verder onder de merknaam Hearst Netherlands. De verandering gaat gepaard met de introductie van een nieuw logo. Met deze naamswijziging profileert Hearst Netherlands zich meer als 360 graden uitgever en komt de crossmedialiteit van het bedrijf beter tot uiting. Hearst Netherlands richt zich op het high-end segment en is onder andere uitgever van de merken Elle, Esquire en Quote.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arno Kantelberg
Arno Kantelberg
Hoofdredacteur bij ModMod
In drie woorden: Knap, briljant, bescheiden
cup of coffee
Uit mijn Sage Oracle Plus (cappuccino) of bij mijn koffievriend Hilmi op de brug (ook cappuccino). Met gewone melk, geen suiker.
training 'Introductie Mediaplanning'

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.