Hearst Magazines Netherlands verder als Hearst Netherlands

Hearst Magazines Netherlands verder als Hearst Netherlands

Uitgever Hearst Magazines Netherlands gaat per 1 juli jl. verder onder de merknaam Hearst Netherlands. De verandering gaat gepaard met de introductie van een nieuw logo. Met deze naamswijziging profileert Hearst Netherlands zich meer als 360 graden uitgever en komt de crossmedialiteit van het bedrijf beter tot uiting. Hearst Netherlands richt zich op het high-end segment en is onder andere uitgever van de merken Elle, Esquire en Quote.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Kennismaken met…

Image of Floris Wyers
Floris Wyers
Founder bij Pure Luxe Media & Events
In drie woorden: Makkelijk in omgang (3 woorden) of saaier: Creatief Ruimdenkend Mensenmens
cup of coffee
Zwart en sterk maar liever Champagne

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.