GPMedia lanceert het Vaktijdschrift: Fish&Co

GPMedia lanceert het Vaktijdschrift: Fish&Co

GPmedia BV heeft 11 november jl. de titel Fish&Co gelanceerd. Vaktijdschrift Fish&Co verschijnt 2x per jaar. Belangrijke redactionele thema’s zijn machines, productielijnen, automatisering, controle & inspectie, hygiëne en voedselveiligheid, productontwikkeling, verpakkingen en verpakkingsmachines, vakbeurzen en -evenementen, wegen & etiketteren, software en digitalisering. Aanvullend op de printedities publiceert Fish&Co dagelijks nieuwsberichten op de website en LinkedIn. Ook verstuurt Fish&Co meerdere keren per jaar een digitale nieuwsbrief. De online activiteiten bieden volop mogelijkheden voor cross-channel-publicaties, video-embedding en interactieve promotieacties. Fish&Co wordt verspreid op basis van betaalde abonnementen, aangevuld met een gratis verspreiding binnen de doelgroep. De totale oplage is 1.578 exemplaren.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arnica van den Hoorn
Arnica van den Hoorn
Marketeer bij NS Stations
In drie woorden: Betrokken, enthousiast, daadkrachtig
cup of coffee
Ik drink geen koffie, heb ik nooit lekker gevonden. Ik ben dol op thee, maar dan wel zwarte thee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.