G+J Media lanceert maandblad Quest Junior

G+J Media lanceert maandblad Quest Junior

G+J Media introduceert Quest Junior, onderdeel van het populair wetenschappelijke maandblad Quest. Quest Junior verschijnt vanaf 22 augustus a.s. en richt zich op nieuwsgierige jongens en meisjes van 8 tot 12 jaar. Het magazine biedt maandelijks een mix van artikelen over wetenschap, techniek, natuur, psychologie en geschiedenis. Ter gelegenheid van de lancering worden 500.000 gratis exemplaren uitgedeeld op 5.700 scholen aan kinderen uit groep 6, 7 en 8. Het magazine heeft een startoplage van 20.000 exemplaren en het tarief voor 1/1 FC bedraagt 4.000 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's

Kennismaken met…

Image of Roel  van Veen
Roel  van Veen
Directeur eigenaar bij Het Communicatie Collectief
In drie woorden: Loyaal, afspraak is afspraak, empathisch. Aanvulling: Eén: respect en empathie. Twee: niet oordelen en veroordelen. Dat zijn de twee oevers waartussen het leven stroomt.
cup of coffee
Geen idee. Ik heb nog nooit koffie gedronken.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.