Gezond Verstand gelanceerd

Gezond Verstand gelanceerd

Gezond Verstand Media B.V. heeft 30 september jl. het eerste nummer van Gezond Verstand gelanceerd. De initiatiefnemer van het magazine is Karel van Wolferen. De titel behandeld onderwerpen zoals de coronacrisis, het klimaat, de economie en andere politieke en maatschappelijke ontwikkelingen. Het blad verschijnt elke twee weken in een oplage van 100.000 exemplaren. De kosten voor een 1/1 FC advertentie bedragen 2.800 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Arno Kantelberg
Arno Kantelberg
Hoofdredacteur bij ModMod
In drie woorden: Knap, briljant, bescheiden
cup of coffee
Uit mijn Sage Oracle Plus (cappuccino) of bij mijn koffievriend Hilmi op de brug (ook cappuccino). Met gewone melk, geen suiker.
training 'Introductie Mediaplanning'

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.