Famme en J/M Ouders bundelen content op één platform

platform Famme geïntegreerd in J/M Ouders

Per 1 augustus 2025 wordt het platform Famme geïntegreerd in J/M Ouders, beide onderdeel van Mediahuis Nederland. De samenvoeging brengt de content van de websites samen op één platform, gericht op ouders van kinderen van 0 tot 18 jaar. J/M Ouders richtte zich tot nu toe met name op ouders van kinderen vanaf 4 jaar, terwijl Famme inhoud biedt die relevant is voor de periode van zwangerschap tot en met de peuterleeftijd. Door de combinatie ontstaat een breder informatief aanbod over opvoeding en ouderschap. De samengevoegde website blijft online actief onder de naam J/M Ouders.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's

Kennismaken met…

Image of Roel  van Veen
Roel  van Veen
Directeur eigenaar bij Het Communicatie Collectief
In drie woorden: Loyaal, afspraak is afspraak, empathisch. Aanvulling: Eén: respect en empathie. Twee: niet oordelen en veroordelen. Dat zijn de twee oevers waartussen het leven stroomt.
cup of coffee
Geen idee. Ik heb nog nooit koffie gedronken.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.