Elsevier Weekblad wijzigt in EW

Elsevier Weekblad wijzigt in EW

Per 1 december 2020 wordt de titel van het blad afgekort tot EW. Hoofdredacteur Joustra: ‘Koers, visie en journalistieke opvattingen veranderen niet. Behalve de afkorting als titel blijft alles bij het oude. De redactie blijft onderwerpen zakelijk, nuchter en feitelijk behandelen. Het motto van EW is ‘Eerst de feiten’. EW bestaat uit een wekelijks magazine, een online-platform, nieuwsbrief en EW organiseert regelmatig evenementen. De website gaat verder onder de naam ewmagazine.nl.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Rob Beijersbergen
Rob Beijersbergen
Commercieel directeur Qmusic & JOE bij DPG Media
In drie woorden: gedreven, loyaal & sportief
cup of coffee
zwart en op zaterdagochtend cappuccino
Eerst zien, dan geloven!

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.