Elsevier Weekblad wijzigt in EW

Elsevier Weekblad wijzigt in EW

Per 1 december 2020 wordt de titel van het blad afgekort tot EW. Hoofdredacteur Joustra: ‘Koers, visie en journalistieke opvattingen veranderen niet. Behalve de afkorting als titel blijft alles bij het oude. De redactie blijft onderwerpen zakelijk, nuchter en feitelijk behandelen. Het motto van EW is ‘Eerst de feiten’. EW bestaat uit een wekelijks magazine, een online-platform, nieuwsbrief en EW organiseert regelmatig evenementen. De website gaat verder onder de naam ewmagazine.nl.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Sebastiaan van Poelvoorde
Sebastiaan van Poelvoorde
Director Business Development bij Young Perfect
In drie woorden: Ondernemend, analytisch, loyaal.
cup of coffee
Espresso met een klein beetje suiker en alleen in de ochtend.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.