Eigen content en content partnerships voor 'De (vernieuwde) Ondernemer'

Eigen content en content partnerships voor 'De (vernieuwde) Ondernemer'

Vanaf 21 november geeft De Persgroep Nederland elke derde zaterdag van de maand het magazine ‘De Ondernemer’ uit bij al haar regionale titels. Het magazine is overgenomen van Wegener, maar wordt nu als crossmediaal platform met 16 regionale edities gelanceerd. De lezer vindt hier journalistieke verhalen over ondernemerschap en daarnaast wordt ook samen met geselecteerde strategische partners content ontwikkeld. Online verzorgt deondernemer.nl dagelijks actueel nieuws en wordt de ondernemers-community ontsloten.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.