DPG Media neemt Kidsweek en Samsam over

DPG Media neemt Kidsweek en Samsam over

De titels Kidsweek, Kidsweek in de Klas en Samsam van Sijthoff Media worden per 1 december a.s. onderdeel van DPG Media. Kidsweek brengt elke week nieuws uit binnen- en buitenland, maar dan zo geschreven dat het voor kinderen begrijpelijk en leuk is om te lezen. Het nieuws wordt afgewisseld met luchtigere rubrieken, zoals dierennieuws, weetjes, moppen en puzzels. Samsam schrijft artikelen en lessen over duurzame ontwikkeling, cultuur, identiteit en mensenrechten voor de doelgroep van 8 tot 12 jaar. De merken Kidsweek, Kidsweek in de Klas en Samsam bereiken wekelijks meer dan 164.000 kinderen, ouders en leerkrachten. Met deze overname breidt DPG Media haar kidsportfolio uit dat nu bestaat uit Donald Duck, Tina en ZoZitDat.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Rob Beijersbergen
Rob Beijersbergen
Commercieel directeur Qmusic & JOE bij DPG Media
In drie woorden: gedreven, loyaal & sportief
cup of coffee
zwart en op zaterdagochtend cappuccino

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.