Dentsu lanceert het OOH trendrapport 2023

Dentsu lanceert het OOH trendrapport 2023

Dentsu heeft het OOH trendrapport 2023 gelanceerd, waarin het interessant is om te kijken naar de creatieve mogelijkheden in de buitenruimte. In het rapport kun je lezen over enkele belangrijke trends die de OOH sector in 2023 beïnvloeden: retail media van online naar offline, holistic targeting: a clear picture of impact, de groene toekomst is er nu, attention economy, make it real & be truthful, democratization of creativity en becoming a media expert platform. Hier kun je het volledige OOH trendrapport 2023 lezen.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Bram Endedijk
Bram Endedijk
Journalist en host NRC Vandaag bij NRC
In drie woorden: Probéér en relativeer!
cup of coffee
Twee cappuccino's per dag, nooit één, nooit drie, altijd twee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.