Dentsu lanceert het OOH trendrapport 2023

Dentsu lanceert het OOH trendrapport 2023

Dentsu heeft het OOH trendrapport 2023 gelanceerd, waarin het interessant is om te kijken naar de creatieve mogelijkheden in de buitenruimte. In het rapport kun je lezen over enkele belangrijke trends die de OOH sector in 2023 beïnvloeden: retail media van online naar offline, holistic targeting: a clear picture of impact, de groene toekomst is er nu, attention economy, make it real & be truthful, democratization of creativity en becoming a media expert platform. Hier kun je het volledige OOH trendrapport 2023 lezen.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
NRC

Kennismaken met…

Image of Emilie Kars
Emilie Kars
Media Adviseur bij Dutch Health Hub/ Jaarbeurs
In drie woorden: energiek, bevlogen, creatief
cup of coffee
met melk
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.