De Persgroep Nederland gaat de advertentieverkoop van de titels van de NDC mediagroep aan nationale adverteerders verzorgen.

De Persgroep Nederland gaat de advertentieverkoop van de titels van de NDC mediagroep aan nationale adverteerders verzorgen.

De Persgroep Nederland gaat per 1 september a.s. de advertentieverkoop van de dagbladen, weekbladen en het digitale portfolio van de NDC mediagroep aan nationale adverteerders verzorgen. Daarmee wordt de huidige samenwerking van NDC mediagroep met ProMille Media beëindigd. Door deze overeenkomst zullen de drie regionale dagbladen van NDC mediagroep en de meer dan 30 weekbladen worden gekoppeld aan het portfolio van de Persgroep Nederland. De overgangsperiode start vanaf 1 september 2017 en duurt tot 1 januari 2018. Eventuele wijzigingen in de aangeboden combinaties kunt u vinden in Retriever.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.