blowUP media breidt The Collective® uit in Nederland

blowUP media  breidt The Collective® uit in Nederland

BlowUP media heeft per begin juli 2020 een exclusief contract voor de exploitatie van 22 zogenoemde super motions in de Nederlandse winkelcentra van Klépierre getekend. Hiermee breidt blowUP media haar Digital OOH portfolio The Collective® uit met digitale schermen in het onlangs gerenoveerde winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht, Alexandrium Shopping Center en de Markthal in Rotterdam. Het digitale netwerk van blowUP media komt hiermee op 27 premium grootformaat 'Super Motions' in de vier grote steden Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Eindhoven. Meer informatie en de kosten vind je in Retriever.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.