Blink Media neemt advertentieverkoop voor educatieve titels weer in eigen beheer

Blink Media, Bobo, Okki, National Geographic Junior en Wild van Freek

Per 1 november 2024 neemt Blink Media de print- en online advertentieverkoop van Bobo, Okki, National Geographic Junior en Wild van Freek weer in eigen handen. Bobo laat kleuters spelenderwijs leren, terwijl Okki nieuwsgierigheid prikkelt met puzzels en verhalen. National Geographic Junior biedt kinderen kennis over natuur en techniek, en Wild van Freek neemt ze mee op avontuur met bioloog Freek Vonk naar wilde dieren en bijzondere plekken.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
kerstkaart 2025
Summit Retail Media Group

Kennismaken met…

Image of Bram Endedijk
Bram Endedijk
Journalist en host NRC Vandaag bij NRC
In drie woorden: Probéér en relativeer!
cup of coffee
Twee cappuccino's per dag, nooit één, nooit drie, altijd twee.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.