Bindinc. lanceert Blijtijds magazine voor de seniorendoelgroep in Nederland!

Bindinc. lanceert Blijtijds magazine voor de seniorendoelgroep in Nederland!

Bindinc. heeft 3 december jl. Blijtijds magazine gelanceerd van het gelijknamige online lifestyleplatform. Het magazine verschijnt 4x per jaar bij de zes programmagidsen van Bindinc.: Televizier, Mikro Gids, KRO Magazine, NCRV-gids, Avrobode en TVFilm. Vanaf januari 2020 verschijnt Blijtijds ook wekelijks als rubriek in deze zes programmagidsen. Blijtijds gaat over slimmer ouder worden, zonder dit expliciet te benoemen. De totale oplage betreft 535.000 exemplaren.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
training q4

Kennismaken met…

Image of Nadine Suntjens
Nadine Suntjens
Senior Copywriter bij TEAM LEWIS
In drie woorden: Creatief. Bescheiden. Zelfspot.
cup of coffee
In Espresso Martini. Zonder cafeïne.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.