Beauty Gloss verschijnt voortaan als zelfstandige uitgave

Beauty Gloss verschijnt voortaan als zelfstandige uitgave

F&L Publishing Group brengt vanaf 12 april a.s. Beauty Gloss uit als zelfstandige uitgave. Voorheen verscheen het blad als speciale uitgave van de Gloss. Als nieuwe titel richt het magazine zich voornamelijk op vrouwen tussen de 25 en 45 jaar die geïnteresseerd zijn in beauty, lichaamsverzorging, mode en celebrities. Beauty Gloss verschijnt 6x per jaar in een oplage van 25.000 exemplaren. De kosten voor 1/1 FC bedragen 1.450 euro.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.