Advertentieverkoop Saar weer naar Value Zipper

Saar

Sinds mei 2024 is de advertentieverkoop voor Saar weer ondergebracht bij Value Zipper. Saar, uitgegeven door Snippet Media, biedt een breed scala aan artikelen en rubrieken over reizen, culinair, gezondheid, uiterlijk, familie, mantelzorg, cultuur, pubers en seks. Saar Magazine verschijnt zeven keer per jaar met een oplage van 27.000 exemplaren. Het platform trekt maandelijks 600.000 unieke bezoekers en heeft een aanzienlijke aanwezigheid op sociale media met 64.000 Facebookfans en 15.000 Instagramvolgers onder @saarmagazine. Daarnaast heeft de nieuwsbrief van Saar 32.500 abonnees. De advertentieverkoop van De Saarpodcast wordt verzorgd door BIEN.Media B.V.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's
NRC

Kennismaken met…

Image of Willem-Albert Bol
Willem-Albert Bol
Country Director  bij Azerion Nederland
In drie woorden: Gedreven, blij, nimmer saai
cup of coffee
Liefst een cappuccino ... en heel stout (volgens Italianen) ook na 12.00 uur
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.