Advertentieverkoop Fabulous Mama naar Bureau van Vliet

Fabulous Mama

Per 15 oktober jl. verzorgt Bureau van Vliet de advertentieverkoop van Fabulous Mama. Dit magazine, voornamelijk gelezen door vrouwen (98% van het lezerspubliek), richt zich op jonge, hoogopgeleide, werkende vrouwen. Deze lezeressen onderscheiden zich door hun bovengemiddelde inkomen en hebben vaak een levensstijl en woonsituatie die hiermee in lijn liggen. Fabulous Mama verschijnt 6x per jaar. Alle advertenties in de gedrukte uitgave van Fabulous mama komen ook in de digitale editie. Naast adverteren in print biedt Fabulous mama diverse online advertentiemogelijkheden.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Budi González de Chaves
Budi González de Chaves
medeoprichter bij Bijvoorkeur
In drie woorden: Alles of niets.
cup of coffee
Cappuccino havermelk. Geen dichtgetikte grachtengordelhipsteryup. Mijn lichaam houdt niet zo van lactose.
Media database & analytics

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.