Advertentieverkoop De Dokter naar Multor Media

Advertentieverkoop De Dokter naar Multor Media

Per 18 april 2019 verzorgt Multor Media de advertentieverkoop voor het vakblad De Dokter, het ledenmagazine van de Landelijke Huisartsen Vereniging (LHV). Voorheen werd dit verzorgd door Bureau van Vliet. De Dokter verschijnt 7x per jaar in een oplage van 13.750 exemplaren.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's

Kennismaken met…

Image of Roel  van Veen
Roel  van Veen
Directeur eigenaar bij Het Communicatie Collectief
In drie woorden: Loyaal, afspraak is afspraak, empathisch. Aanvulling: Eén: respect en empathie. Twee: niet oordelen en veroordelen. Dat zijn de twee oevers waartussen het leven stroomt.
cup of coffee
Geen idee. Ik heb nog nooit koffie gedronken.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.