Advertentieverkoop 9 titels naar Cross Media Nederland

Advertentieverkoop 9 titels naar Cross Media Nederland

Cross Media Nederland verzorgt per 1 april jl. de advertentieverkoop voor een aantal magazines binnen de branche onderwijs en gezondheidszorg van de uitgever Koninklijke Van Gorcum BV. Het gaat om de volgende titels: Kleuteruniversiteit Magazine, Onderzoek van Onderwijs, Talent, Zone, MeerTaal, Volgens Bartjens, Tijdschrift Taal, Tijdschrift voor Gezondheidszorg & Ethiek (TGE) en Nederlands tijdschrift voor de zorg aan mensen met verstandelijke beperkingen (NTZ). Meer informatie over de advertentiemogelijkheden en kosten vind je in Retriever.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Joris van der Pol
Joris van der Pol
Algemeen directeur OMS bij Talpa Media Solutions
In drie woorden: Gedreven, ondernemend, ongeduldig.
cup of coffee
Espresso. En dan wel echt de Italiaanse variant; sterk, vers gezet door een barista met kennis van zaken, en -net zoals in Italië- voor een eurootje.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.