2021 Q3 cijfers van de MMA Social Media Monitor gepubliceerd in Retriever

2021 Q3 cijfers van de MMA Social Media Monitor gepubliceerd in Retriever

De 2021 Q3 cijfers van de MMA Social Media Monitor zijn gepubliceerd in Retriever. De MMA monitor geeft inzicht in de prestaties van magazinemerken op social media. 6 sociale netwerken – Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Youtube, Tiktok – zijn in de monitor meegenomen. De data is gebaseerd op aantallen likes/followers. Van de 141 deelnemende magazinemerken heeft Playboy volgens de nieuwste cijfers het hoogste aantal Facebook volgers (1.224.741), Voetbal International de meeste Twitter volgers (474.360), VTwonen het hoogste aantal Intagram (870.087) en Pinterest volgers (263.156) en Autoweek heeft de meeste Youtube volgers (173.000).

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's

Kennismaken met…

Image of Willem-Albert Bol
Willem-Albert Bol
Country Director  bij Azerion Nederland
In drie woorden: Gedreven, blij, nimmer saai
cup of coffee
Liefst een cappuccino ... en heel stout (volgens Italianen) ook na 12.00 uur
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.