Vernieuwde formule Weekkrant VIA (MHL)

Vernieuwde formule Weekkrant VIA (MHL)

Weekkrant VIA en De Limburger bundelen de krachten met een vernieuwde formule. De vernieuwde VIA verschijnt in 8 regionale edities en wordt iedere woensdag meegenomen als vaste bijlage bij De Limburger in een oplage van 110.000 exemplaren. Daar bovenop wordt de VIA elke week in een oplage van 55.000 exemplaren bij een groot aantal afhaalpunten verspreid over de hele provincie, waardoor ook Limburgers die geen abonnement op De Limburger hebben, de VIA (gratis) kunnen lezen. Daarnaast wordt de VIA ingebed in de 31 lokale webpagina’s van de website van De Limburger, die dagelijks meer dan 175.000 keer wordt bezocht. Alle nieuwe commerciële mogelijkheden vind je in Retriever.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
prettysocialmedia.nl/publishers/

Kennismaken met…

Image of Arno Flapper
Arno Flapper
Manager Brand partnerships bij Prettysocial media
In drie woorden: (soms te) eerlijk, verbindend, resultaatgericht
cup of coffee
Liefst in de zon op een terras, bij voorkeur in Italië
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.