Wereldhave en Ocean Outdoor starten exclusieve samenwerking

Wereldhave en Ocean Outdoor

Wereldhave heeft Ocean Outdoor Nederland aangesteld als exclusieve media-exploitatiepartner in elf Nederlandse winkelcentra. Vanaf begin 2026 worden er meer dan 150 nieuwe digitale schermen en totems geplaatst in centra zoals Cityplaza (Nieuwegein), CityCenter Tilburg en Stadshart Zoetermeer.

De samenwerking biedt merken en adverteerders een krachtig kanaal met landelijk en regionaal bereik, terwijl bezoekers profiteren van een rijkere winkelervaring. Wereldhave ontvangt jaarlijks bijna 69 miljoen bezoekers in zijn centra en werkt samen met huurders als Albert Heijn, Jumbo, HEMA, C&A en Basic-Fit. Met de nieuwe schermen versterkt Ocean het retailnetwerk ‘The Loop’.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
nrc

Kennismaken met…

Image of Madelon Mouw
Madelon Mouw
hoofdredacteur TwintigDertig bij platform TwintigDertig
In drie woorden: Chaotisch, lief, creatief.
cup of coffee
De eerste kop koffie van de dag moet zwart zijn om wakker te worden. Meestal heb ik er daarna nog zo één nodig... Als ik pauze wil nemen van mijn werk, maak ik een cappuccino met havermelk en een snuf kaneel. Daar kan ik echt van genieten.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.