Volkskrant Magazine: premium restyling per 6 september

Volkskrant Magazine

Vanaf 6 september 2025 verschijnt Volkskrant Magazine, de wekelijkse bijlage van de Volkskrant (DPG Media), in een luxere uitvoering met glossy cover, dikker papier en meer pagina’s. Het premium weekendmagazine bereikt ruim 590.000 hoogopgeleide lezers met interesse in lifestyle, duurzaamheid, koken en cultuur. Daarnaast zijn er nieuwe advertentieposities beschikbaar zoals openingspreads en rechterpagina's.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
nrc

Kennismaken met…

Image of Juliette Eijsvoogel
Juliette Eijsvoogel
Sales Manager - Agencies & Commercial Development bij Bol - bol retail media
In drie woorden: Enthousiast, sociaal, doorzetter
cup of coffee
Een zwarte straffe bak en af en toe een cappuccino
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.