Special interest uitgeverij Virtùmedia zet Oostenrijk Magazine voort

Oostenrijk Magazine

Special interest uitgeverij Virtùmedia zet Oostenrijk Magazine in 2024 voort, een titel die tot 2020 door FREN Media werd uitgegeven. Dit lifestyle magazine, gericht op liefhebbers van het goede leven die belang hechten aan kwaliteit, belicht steden en regio's, fiets- en wandelavonturen, tradities, iconische bedrijven, en traditioneel handwerk. Het deelt favoriete recepten en tips voor genotsadressen, van topkoks tot innovatieve wijnboeren en producenten. Oostenrijk Magazine verschijnt vijf keer per jaar in een oplage van 10.000 exemplaren.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's

Kennismaken met…

Image of Roel  van Veen
Roel  van Veen
Directeur eigenaar bij Het Communicatie Collectief
In drie woorden: Loyaal, afspraak is afspraak, empathisch. Aanvulling: Eén: respect en empathie. Twee: niet oordelen en veroordelen. Dat zijn de twee oevers waartussen het leven stroomt.
cup of coffee
Geen idee. Ik heb nog nooit koffie gedronken.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.