VIJF, een glossy over de Vijfheerenlanden

VIJF, een glossy over de Vijfheerenlanden

Het Kontakt Mediapartners lanceert 8 mei a.s. VIJF, een glossy over de Vijfheerenlanden. De redactie van VIJF interviewt bijzondere inwoners, schrijft over de historie van het gebied, over het verenigingsleven en over de natuur. VIJF verschijnt 2x per jaar in een oplage van 25.000 exemplaren. De kosten voor 1/1 pagina FC bedragen 850 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
nrc

Kennismaken met…

Image of Juliette Eijsvoogel
Juliette Eijsvoogel
Sales Manager - Agencies & Commercial Development bij Bol - bol retail media
In drie woorden: Enthousiast, sociaal, doorzetter
cup of coffee
Een zwarte straffe bak en af en toe een cappuccino
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.