Retriever Nieuwe Stijl

Retriever Nieuwe Stijl

Retriever heeft een nieuwe logo en huisstijl gelanceerd. De restyling gaat gepaard met de integratie van nieuwe functionaliteiten in de mediadatabase. Retriever komt hiermee tegemoet aan specifieke klantvragen op het gebied van media innovatie, en is hiermee goed voorbereid op marktontwikkelingen in de toekomst. Nieuw Logo Harriet Koetsier, Managing Director van Retriever Media Informatie B.V. licht het ontstaan van het logo toe dat is ontwikkeld door grafisch designer Merijn Haenen. ‘Het logo straalt de dynamiek en creativiteit uit die kenmerkend is voor onze industrie. De grillig gevormde cirkels zijn representatief voor het snel veranderende medialandschap. De verschillende lagen in het logo vertegenwoordigen de datalagen in de Retriever mediadatabase. Het centrale punt in het midden geeft weer dat Retriever altijd in contact staat met het bewegende medialandschap. Bijzonder is het Moiré effect dat beweging in het logo laat zien; het lijkt soms te draaien.’Nieuwe functionaliteiten Naast de nieuwe huisstijl zijn een aantal nieuwe functionaliteiten geïntegreerd voor Retriever abonnees. Zo is o.a. Retriever Regio, de regionale planningstool, uitgebreid met cijfers over dekking en selectiviteit en geografische visualisatie van overlappende verspreidingsgebieden. Hierdoor kunnen media-adviseurs hun keuzes voor media nog beter onderbouwen. Retriever’s bedrijfsdoelstelling is het leveren van kwalitatieve data en waardevolle informatie aan mediaprofessionals.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Eerst zien, dan geloven!

Kennismaken met…

Image of Rob Beijersbergen
Rob Beijersbergen
Commercieel directeur Qmusic & JOE bij DPG Media
In drie woorden: gedreven, loyaal & sportief
cup of coffee
zwart en op zaterdagochtend cappuccino

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.