Play Magazine, de nieuwe naam voor Nickelodeon magazine

Play Magazine, de nieuwe naam voor Nickelodeon magazine

Nickelodeon magazine van FC Klap B.V. heeft een restyle gehad waarbij ook de titel wijzigt in Play Magazine. Het magazine bevat populaire hotshots voor kinderen van 7 tot 12 jaar, van tv (Nickelodeon, ZAPP, RTL en SBS) en YouTube tot TikTokkers, topsporters en zangers/rappers. Deze titel verschijnt 2x per jaar in een oplage van 40.000 exemplaren.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's

Kennismaken met…

Image of Roel  van Veen
Roel  van Veen
Directeur eigenaar bij Het Communicatie Collectief
In drie woorden: Loyaal, afspraak is afspraak, empathisch. Aanvulling: Eén: respect en empathie. Twee: niet oordelen en veroordelen. Dat zijn de twee oevers waartussen het leven stroomt.
cup of coffee
Geen idee. Ik heb nog nooit koffie gedronken.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.