DeLUXE, nieuwe formule, nieuw formaat

DeLUXE, nieuwe formule, nieuw formaat

NRC Media brengt vanaf 30 april 2016 het gerestylde high-end luxury & lifestyle magazine DeLUXE uit. Naast de nieuwe formule krijgt de titel ook een nieuw formaat en gaat de verschijningsfrequentie van 6 naar 10 nummers per jaar. DeLUXE blijft zich richten op lezers met een interesse in luxeartikelen, kunst en cultuur. Elk nummer heeft een vaste culturele lifestyle-inhoud, waarin o.a. mode, kunst, reizen en beauty & wellness een plek hebben. Daarnaast krijgt ieder nummer een thema waar extra aandacht aan besteed wordt. De nieuwe formaten en thema-planning zijn terug te vinden in Retriever.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Nicky Levinschi
Nicky Levinschi
CEO bij ZIGT
In drie woorden: Doelgericht, optimistisch, kritisch
cup of coffee
Cappuccino of een latte, altijd met melk.

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.