Nieuw voor cultuursector: Amsterdam Unlocked

Nieuw voor cultuursector: Amsterdam Unlocked

Amsterdam Unlocked is een online magazine met bijzondere bijdragen van gastcuratoren uit de cultuursector. Het magazine richt zich op een Nederlands publiek en bereikt per maand meer dan 20.000 cultuurliefhebbers. De content op Amsterdam Unlocked is toegankelijk en zet aan tot delen. Amsterdam Unlocked positioneert zich hiermee tevens als vertrekpunt voor het ontwikkelen en maken van content formats voor cultuurinstellingen en bedrijven. Dit gebeurt in samenwerking met ervaren contentmakers met een achtergrond in print (Viva, Elle, Linda, Nieuwe Revu) en in de televisiewereld (Wie is de Mol, Verborgen Verleden, Hello Goodbye). Tarieven en meer informatie over mogelijkheden vind je in Retriever.

  • Twitter icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Rob Beijersbergen
Rob Beijersbergen
Commercieel directeur Qmusic & JOE bij DPG Media
In drie woorden: gedreven, loyaal & sportief
cup of coffee
zwart en op zaterdagochtend cappuccino
Eerst zien, dan geloven!

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.