Nieuw tijdschrift voor de klusser: Doe-het-zelf Magazine

Nieuw tijdschrift voor de klusser: Doe-het-zelf Magazine

28 juni as. lanceert NextGen Publishers de nieuwe titel Doe-het-zelf Magazine. Deze titel biedt een multimediaal platform voor de handige klussers van Nederland. Aan de hand van praktische en informatieve artikelen over doe-het-zelven, zoals productvergelijkingstesten en klusprojecten met aanpaktips, wordt de Nederlandse klusser geïnspireerd en op ideeën gebracht. Elke editie wordt ingedeeld op basis van onder andere de categorieën wonen, meubels, tuin, gereedschap en basiskennis. Het magazine verschijnt 6x per jaar in een oplage van 10.000 exemplaren. De advertentie-exploitatie wordt verzorgd door PSH Media Sales. Kosten voor 1/1 FC bedragen 2.495 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
NRC

Kennismaken met…

Image of Emilie Kars
Emilie Kars
Media Adviseur bij Dutch Health Hub/ Jaarbeurs
In drie woorden: energiek, bevlogen, creatief
cup of coffee
met melk
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.