Nieuw tijdschrift voor de klusser: Doe-het-zelf Magazine

Nieuw tijdschrift voor de klusser: Doe-het-zelf Magazine

28 juni as. lanceert NextGen Publishers de nieuwe titel Doe-het-zelf Magazine. Deze titel biedt een multimediaal platform voor de handige klussers van Nederland. Aan de hand van praktische en informatieve artikelen over doe-het-zelven, zoals productvergelijkingstesten en klusprojecten met aanpaktips, wordt de Nederlandse klusser geïnspireerd en op ideeën gebracht. Elke editie wordt ingedeeld op basis van onder andere de categorieën wonen, meubels, tuin, gereedschap en basiskennis. Het magazine verschijnt 6x per jaar in een oplage van 10.000 exemplaren. De advertentie-exploitatie wordt verzorgd door PSH Media Sales. Kosten voor 1/1 FC bedragen 2.495 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Thomas Timmermans
Thomas Timmermans
Head of mediasales FD Business bij FD Business is onderdeel van FD Mediagroep
In drie woorden: Vrolijk, open en gedreven.
cup of coffee
Bij voorkeur decaf met een een beetje melk. En erbij een heerlijk stuk pure chocolade met hele hazelnoten. Man, dat is genieten!
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.