Nieuw magazine voor corporatieprofessionals: TwintigDertig

TwintigDertig

SGNM lanceert 13 november a.s. het vakblad 'TwintigDertig'. Het magazine richt zich op de drie grootste bouw- en installatiethema’s van de corporatiesector voor de komende jaren: de bouwopgave (nieuwbouw), verduurzaming van de bestaande woningvoorraad en innovaties in onderhoud. TwintigDertig wordt op naam en in controlled circulation verspreid onder managers vastgoed, managers asset en beheer, managers onderhoud, managers techniek, portefeuillehouders duurzaamheid en portefeuillehouders bewoners. De frequentie is 4x per jaar in een oplage van 2.500 exemplaren.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
NRC

Kennismaken met…

Image of Emilie Kars
Emilie Kars
Media Adviseur bij Dutch Health Hub/ Jaarbeurs
In drie woorden: energiek, bevlogen, creatief
cup of coffee
met melk
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.