Nieuw magazine voor corporatieprofessionals: TwintigDertig

TwintigDertig

SGNM lanceert 13 november a.s. het vakblad 'TwintigDertig'. Het magazine richt zich op de drie grootste bouw- en installatiethema’s van de corporatiesector voor de komende jaren: de bouwopgave (nieuwbouw), verduurzaming van de bestaande woningvoorraad en innovaties in onderhoud. TwintigDertig wordt op naam en in controlled circulation verspreid onder managers vastgoed, managers asset en beheer, managers onderhoud, managers techniek, portefeuillehouders duurzaamheid en portefeuillehouders bewoners. De frequentie is 4x per jaar in een oplage van 2.500 exemplaren.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's

Kennismaken met…

Image of Roel  van Veen
Roel  van Veen
Directeur eigenaar bij Het Communicatie Collectief
In drie woorden: Loyaal, afspraak is afspraak, empathisch. Aanvulling: Eén: respect en empathie. Twee: niet oordelen en veroordelen. Dat zijn de twee oevers waartussen het leven stroomt.
cup of coffee
Geen idee. Ik heb nog nooit koffie gedronken.
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.