Nieuw Magazine Pure Luxe

Nieuw Magazine Pure Luxe

Pure Luxe Media & Events heeft 16 februari jl. haar eerste magazine Pure Luxe gelanceerd. De doelgroep zijn mannen en vrouwen in de leeftijdcategorie 21–75 jaar, vaak met een bovengemiddelde financiële status en/of een leidinggevende positie. Naast het online platform wordt het fysieke Pure Luxe magazine met een oplage van 10.000 exemplaren elk kwartaal verspreid via een netwerk van vaste adressen, distributiepunten en via de relaties van Pure Luxe. De kosten voor een 1/1 FC advertentie bedragen 1.995 euro.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Judith Koop
Judith Koop
Sr. PR & IM Manager bij Publicis
In drie woorden: Avontuurlijk, gestructureerd en enthousiast
cup of coffee
Cappuccino Decafe

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.