Sir Edmund krijgt nieuw formaat

Sir Edmund krijgt nieuw formaat

Sir Edmund, een uitgave van de Persgroep en de wekelijkse bijlage van de Volkskrant, heeft per 5 maart jl. een nieuw formaat. Het nieuwe formaat geeft het blad meer een magazine-uitstraling. De titel blijft zich richten op iedereen met een interesse voor wetenschappelijke trends, literatuur en technologie. De nieuwe aanleverspecificaties voor advertenties zijn te vinden in Retriever.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's
NRC

Kennismaken met…

Image of Willem-Albert Bol
Willem-Albert Bol
Country Director  bij Azerion Nederland
In drie woorden: Gedreven, blij, nimmer saai
cup of coffee
Liefst een cappuccino ... en heel stout (volgens Italianen) ook na 12.00 uur
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.