Contextual targeting mogelijkheden van DPG Media

Contextual targeting mogelijkheden van DPG Media

Met de naderende ondergang van de tracking cookie en de focus op privacy wordt contextual targeting steeds belangrijker. Per deze maand biedt DPG Media adverteerders contextual targeting mogelijkheden aan op haar nieuwsmerken. Door content te 'lezen' en context te stellen kan worden bepaald welke content geschikt is als advertentie-umfeld. Hierdoor kunnen advertenties worden geplaatst bij de specifieke content die hierbij matcht, in de vertrouwde omgeving van DPG Media. Denk aan bijvoorbeeld een advertentie voor zonnepanelen bij artikelen over zonne-energie. De tarieven-index voor contextual targeting zijn te vinden in Retriever.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
VMN media
NRC Digitale Impact Pagina's
NRC

Kennismaken met…

Image of Willem-Albert Bol
Willem-Albert Bol
Country Director  bij Azerion Nederland
In drie woorden: Gedreven, blij, nimmer saai
cup of coffee
Liefst een cappuccino ... en heel stout (volgens Italianen) ook na 12.00 uur
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.