Me-To-We wordt overgenomen door Kompas Publishing en Familyblend

Me-To-We wordt overgenomen door Kompas Publishing en Familyblend

Me-to-We, het online merk voor jonge moeders wordt per 1 december 2022 overgenomen door Kompas Publishing en Familyblend. Het Het online platform werd voorheen uitgegeven door Snippet Media. Het bereik betreft 350.000 unieke bezoekers per maand. De advertentieverkoop wordt verzorgd door Familyblend.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Kennismaken met…

Image of Floris Wyers
Floris Wyers
Founder bij Pure Luxe Media & Events
In drie woorden: Makkelijk in omgang (3 woorden) of saaier: Creatief Ruimdenkend Mensenmens
cup of coffee
Zwart en sterk maar liever Champagne

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.