Me-To-We wordt overgenomen door Kompas Publishing en Familyblend

Me-To-We wordt overgenomen door Kompas Publishing en Familyblend

Me-to-We, het online merk voor jonge moeders wordt per 1 december 2022 overgenomen door Kompas Publishing en Familyblend. Het Het online platform werd voorheen uitgegeven door Snippet Media. Het bereik betreft 350.000 unieke bezoekers per maand. De advertentieverkoop wordt verzorgd door Familyblend.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Thomas Timmermans
Thomas Timmermans
Head of mediasales FD Business bij FD Business is onderdeel van FD Mediagroep
In drie woorden: Vrolijk, open en gedreven.
cup of coffee
Bij voorkeur decaf met een een beetje melk. En erbij een heerlijk stuk pure chocolade met hele hazelnoten. Man, dat is genieten!
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.