Lust For Life Magazine overgenomen door Virtumedia

Lust for Life

Per 1 september 2024 heeft Uitgeverij Virtùmedia het muziektijdschrift Lust for Life overgenomen van de Music Maker Media Group. Lust for Life is hét muziektijdschrift voor liefhebbers van iconische rockhelden en nieuwe artiesten binnen het rockgenre. Het blad staat bekend om zijn diepgaande interviews, uitgebreide achtergrondverhalen, filmrecensies en de meest uitgebreide recensierubriek van de Benelux. Lust for Life verschijnt 10 keer per jaar en biedt daarnaast ook promotie- en activatiemogelijkheden via sociale media en een nieuwsbrief met meer dan 7.000 abonnees. Met deze strategische zet versterkt Virtùmedia haar positie binnen de muziektijdschriftenmarkt.

  • X icon
  • Linkedin icon
  • Email icon

Kennismaken met…

Image of Margriet Huisman
Margriet Huisman
Global Account Manager  bij Hearst
In drie woorden: Verbinder, Positief, Sociaal en Loyaal.
cup of coffee
Cappuccino met kokosmelk (iced in de zomer)
Adverteren nieuwskanalen

Mediaplanners bereiken via de nieuwskanalen?

Medianieuws per e-mail?

Ontvang een maandelijkse samenvatting van het meest belangrijke medianieuws per e-mail.